صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی/ عمده فروش آن در سایز های مختلف

شیلنگ فشار قوی/ عمده فروش آن در سایز های مختلف

شیلنگ فشار قوی کاربرد های گوناگونی را دارد، که در  بخش های گوناگونی صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، از این شیلنگ ها در صنعت، در مراکز خدماتی مانند کارواش ها و دیگر بخش ها استفاده می شود.

از کاربرد های شیلنگ های فشار قوی در صنعت می توان به تمیز کردن وسایل  صنعتی اشاره کرد، این شلنگ ها در بخش های مختلف صنعت، نظیر نیروگاه ها، پتروشیمی ها، سکو ها ی نفتی و دیگر کارخانه ها به کار گرفته می شود، به این شیلنگ ها، شیلنگ صنعتی گفته می شود.

کارخانه های تولید کننده شیلنگ فشار قوی، برای تولید شیلنگ ها، درجه بندی دارند که از شیلنگ فشار قوی درجه یک شروع می شود و به درجه دو  و درجه سه و الی آخر میرسد، و شما با توجه به پرداخت پولی که برای این شیلنگ ها می کنید صاحب این شیلنگ ها می شوید.

شیلنگ فشار قوی/ عمده فروش آن در سایز های مختلف

شرکت های تولیدی شیلنگ فشار قوی در ایران

 

شرکت های تولیدی شیلنگ فشار قوی در ایران

 

در ایران هم بعضی از شرکت ها دست به تولید شیلنگ های فشار قوی زده اند، که این یک خبر خوب و امید وارکننده است، زیرا با شروع به این کار می توان امید داشت که در آینده به یکی از صاحبان تکنولوژی در این صنعت تبدیل شویم.

درست است که در این زمان کیفیت شیلنگ های فشار قوی ساخت داخل به کیفیت شیلنگ ها ی ساخت کشور های صاحب تکنولوژی نمی رسد ولی می توان با تلاش و کوشش در این راه و با حمایت دولت به زودی به رقیبی برای این کشور ها تبدیل شویم.

 

نماینده فروش شیلنگ های فشار قوی

نماینده فروش شیلنگ های فشار قوی گواهی

سایز شیلنگ فشار قوی می تواند مختلف باشد، که با توجه به کاربردهای  آن  تولید می شود، حال شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از این شلنگ ها رو خریداری کنید.

رنگ و جنس شیلنگ های فشار قوی می تواند از شیلنگ فشار قوی شفاف شروع شود و به  رنگ های کدر و مات ختم شود که هر یک از این شیلنگ ها کاربرد خود را دارد.

داشتن نمایندگی فروش شیلنگ های فشار قوی یک مزیت برای شرکت وارد کننده یا تولید کننده شیلنگ های فشار قوی است،زیرا این کار نشانه احترام به مشتری و کاربران است،  با زدن یک نمایندگی می توان باعث شد که مشتریان با اطمینان خاطر از کیفیت اجناس دست به خرید بزنند و این کار یکی از راه های نگهداشتن مشتری است.

 

مرکز پخش شیلنگ فشار قوی کشاورزی

 

مرکز پخش شیلنگ فشار قوی کشاورزی

 

همان طور که می دانید شیلنگ های فشار قوی در انواع و اقسام  گوناگون و با توجه به کاربرد آن ها تولید میشود که ما به چندی از این موارد اشاره می کنیم:

  •  شیلنگ هیدرولیک فشار قوی
  • شیلنگ فشار قوی پنوماتیک
  • شیلنگ های فشار قوی نفتی
  • شیلنگ های فشار قوی کشورزی
    شیلنگ های فشار قوی با توجه با این که فشار زیاد را باید تحمل کند، با شلنگ های معمولی از نظر ساختاری متفاوت است، در این شیلنگ ها برای افزایش مقاومت از سیم ها فلزی که بین الیاف های آن ها به کار رفته است استفاده می کنند .

عرضه مسقیم شیلنگ های منجید دار فشار قوی

 

عرضه مسقیم شیلنگ های منجید دار فشار قوی

 

شیلنگ های منجید دار فشار قوی یکی از نوع ها ی شیلنگ ها  فشار قوی است، که در صنعت زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

این شلنگ ها برای انتقال مواد ها گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد، از مواردی که می توانیم نام برد می توان به انتقال مواردی مانند، اب ، روغن، گازوئیل، باد، مواد شیمیایی اشاره کرد.

کارخانه های تولید کننده یا شرکت ها ی وارد کننده  برای در دست گرفتن بازار دست به عرضه مستقیم زده اند  که این یک امتیاز مثبت برای خریداران این نوع محصول است، زیرا این کار باعث می شود که مشتریان با قیمت کم تر به دور از دست واسطه گران به کالا مورد نظر خود دست پیدا کنند.

برای این که عرضه مستقیم صورت بگیرد، باید  کارخانه های تولید کننده این نوع محصول  دست به اقدام  نمایندگی هایی در سراسر کشور بزند تا مشتریان با خاطر آسوده از آن ها خرید کنند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

شیلنگ فشار قوی کارواش مدل ۱۱۰۲| فروش شیلنگ مجهز به اتصالات فلزی مقاوم و با کیفیت

شیلنگ فشار قوی کارواش مدل 1102 در فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات و تجهیزات کارواش عرضه می شود. فروش شیلنگ مجهز به اتصالات فلزی مقاوم و با کیفیت در فروشگاه

دیدگاهتان را بنویسید