صبرا
خانه / شیلنگ کشاورزی / فروش شیلنگ سمپاش ارزان| عرضه شیلنگ کشاورزی با عمر مفید بالا و مقاوم در برابر پارگی

فروش شیلنگ سمپاش ارزان| عرضه شیلنگ کشاورزی با عمر مفید بالا و مقاوم در برابر پارگی

شیلنگ سمپاشی یکی از مهمترین ابزار ها در صنعت و کشاورزی محسوب می شود و نیاز به آن بسیار ضروری است. به همین منظور فروش شیلنگ سمپاش ارزان همواره یکی از کسب و کار های پر سود و پر تقاضا در حیطه ی کشاورزی محسوب می شود. انواع شیلنگ های سمپاش، مراکز فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی و نحوه ی خرید از آن ها به همراه معرفی یکی از مرغوب ترین مدل های این نوع ابزار ها، مطالبی است که قصد بررسی آنها را داریم.

 

فروش شیلنگ سمپاش ارزان| عرضه شیلنگ کشاورزی با عمر مفید بالا و مقاوم در برابر پارگی

قیمت شیلنگ سمپاش کره ای در سال جدید

لیست قیمت شیلنگ سمپاش کره ای در سال 98

 

یکی از مدل های بسیار مرغوب شیلنگ های سمپاشی، شیلنگ سمپاش ۵۰متری کره ای است که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. جنس این نمونه شیلنگ از PVC درجه یک می باشد.
قطر آن ۸٫۵ میلیمتری و از نوع ۳/۸ اینچ است و فشار زیادی در حدود ۱۶۰ گیلوگرم بر شانتی متر مربع، معادل ۱۵۶ بار، را تمحل می کند و یک شیلنگ سم پاش فشار قوی است. این شیلنگ سمپاش جزء بهترین انتخاب ها برای انجام سمپاشی مزارع بزرگ محسوب می شود.

قیمت شیلنگ سمپاشی کره ای به ازای هر حلقه ی ۴۵ متری، متغیر می باشد. برای خرید شیلنگ سمپاشی، می توان به ابزار فروشی های عمده و سطح شهر و یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرد.
بدیهی است که خرید از این فروشگاه های اینترنتی هم سرعت بیشتری دارد و هم راحت تر ر انجام می شود.

 

فروش انواع شیلنگ سمپاش کشاورزی

 

فروش انواع شیلنگ سمپاش کشاورزی

 

امروزه به دلیل افزایش شدید حملات آفت ها به مزارع و باغات، سمپاشی از ضروری ترین مراحل در انجام عملیات کشاورزی به شمار می آید. به نحوی که در صورت عدم سمپاشی محصولات، احتمال دچار شدن محصولات به آفت به شدت بالا رفته و خسارت بسیار زیادی را با بار خواهد آورد.

به همین دلیل نیاز به سمپاشی در کشت تمام محصولات زراعی احساس می شود و برای انجام صحیح این فرآیند نیازمند ابزار آلات سالم و مطمئن هستیم. یکی از مهترین ابزارات مورد نیاز سمپاشی، شیلنگ سمپاشی است که توسط آن، سم به قسمت های مختلف پراکنده شده و هدایت می گردد.

این ابزار ها معملا در بازار با رنگ زرد به فروش می رسد و دارای انواع و سایز های مختلفی است. انواع شیلنگ سمپاشی به دو نوع تک لا و دو لا و سایز های ۳/۸ تا ۵/۱۶ اینچ تقسیم می شوند. متراژ آن ها هم بسته به نیاز کشاورز قابل تغییر می باشد.

فروش شیلنگ سمپاشی به دو صورت حضوری و غیر حضوری (مجازی) قابل اجراست. فروشگاه های اینترنتی زیادی در این زمینه پیشگام نیستند اما همان تعداد اندک به میزان لازم از کیفیت و خدمات کافی برخوردار هستند.
مانند هر خرید و فروش دیگر توجه به نکات ایمنی و استاندارد های محصول مورد معامله ، از مهمترین نکات در حین خرید اینترنتی و یا حتی حضوری است.

 

مرکز خرید شیلنگ صنعتی و کشاورزی

 

مرکز خرید شیلنگ صنعتی و کشاورزی

 

در بازار انواع و اقسام شیلنگ موجود می باشد. شیلنگ های آب و گاز که به کرّات مورد استفاده ی شخص خانواده ها قرار گرفته است ، شیلنگ های آتشنشانی که مخصوص فعالیت های آتشنشانان می باشد و شیلنگ های صنعتی و کشاورزی که بحث اصلی ما می باشد. شیلنگ های کشاورزی، همان شیلنگ های سمپاشی و آبیاری هستند.

اما شیلنگ های صنعتی انواع گوناگونی دارند. شیلنگ های باد فنری، شیلنگ های هیدرولیکی، شیلنگ های های انتقال مواد غذایی و … .

معمولا مراکز فروش شیلنگ های صنعتی و کشاورزی مشترک هستند و عرضه ی محصولات مربوط به هر دو را انجام می دهند، امام برخی از مراکز به صورت تخصصی بر پخش شیلنگ  سمپاشی و یا روش شیلنگ صنعتی تمرکز دارند. با این حال باز هم باید گفت که معدود فروشگاه های اینترنتی در این زمینه، به پخش و عرضه ی بسیار با کیفیت این محصولات به طور عمده و جزئی مشغولند و توانسته اند به نحو مطلوبی، رضایت نسبی مشتریان را کسب کنند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

خرید شیلنگ کشاورزی

خرید شیلنگ کشاورزی اصل (شیلنگ آبیاری و سمپاشی)

  قیمت خرید شیلنگ کشاورزی اصل و درجه یک را از ما بخواهید. آیا می …

دیدگاهتان را بنویسید