صبرا
خانه / شیلنگ خرطومی / قیمت شیلنگ خرطومی فنردار آبنما

قیمت شیلنگ خرطومی فنردار آبنما

شیلنگ خرطومی فنردار یکی از جدید ترین نوع شیلنگ در این سال های اخیر می باشد که با کیفیت بالاتر از شیلنگ های ساده تولید شده است.شیلنگ فنردار آبنما از مواد pvc تشکیل شده که دیواره آن از فنر های گالوانیزه که بتواند فشار زیاد ‌را تحمل کند.

 

قیمت شیلنگ خرطومی فنردار آبنما

خصوصیات شیلنگ صنعتی شفاف فنردار

 

خصوصیات شیلنگ صنعتی شفاف فنردار

 

این شیلنگ ها از مواد کاملا اولیه تولید می شوند و از لحاظ ایمنی بسیار مقاوم در برابر سرما و گرما هستند و همانند سایر شیلنگ ها در آفتاب خشک و شکننده نمی شوند. این نوع شیلنگ ها در بازار به صورت سایز های مختلف در رنگ های متفاوت تولید شده تا مشتریان بتوانند آسان تر محصولات خود را تهیه نمایند.

یکی دیگر از خصوصیات این کالا راحتی نصب آن و قطر متنوع و سایز بندی و رنگ بندی های تخصصی می باشد.

مزایای شیلنگ خرطومی آبنما عبارتند از: سبک بودن وزن آن، انعطاف پذیری بسیار بالای و سازگاری با انواع مواد مختلف دارا بوده که به همین دلیل در صنایع تزئینی و کشاورزی پرکاربرد است.

با داشتن متقاضیان فراوان این نوع شیلنگ باعث شده تا انواع مختلف دیگر همانند فنر دار و شفاف و آبنما را تولید و روانه بازار کنیم. به دلیل حجم بالای سفارشات تعداد شعبه های فروش را افزایش داده ایم تا متقاضیان دسترسی راحت تری داشته باشند.

تولید کننده های داخلی با تامین احتیاجات داخل حتی موفق به صادرات به کشور های دیگر شده اند.

از انواع این شیلنگ می توان به تعدادی از آن در اینجا اشاره کرد: خرطومی طوسی، خرطومی سبز، هواکشی، زه کشی و انواع دیگر از این کالا که در اقصی نقاط کشور می توان به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد.

شیلنگ شفاف فنردار برای مکش در صنعت کشاورزی، باغبانی و خانگی بسیار پرکاربرد است که به دلیل انعطاف پذیری بالا و دیواره ی شفاف آن عملکرد خوبی را در مکش و کشاورزی بجا گذاشته است.

خرید شیلنگ خرطومی آب در تهران

 

خرید شیلنگ خرطومی آب در تهران

 

خرید شیلنگ خرطومی آب نسبت به انواع دیگر بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می‌باشد. این کالا را می توانید از درب کارخانه و به صورت مستقیم خریداری کنید.

شما می توانید با تماس به کارشناسان بخش فروش به صورت غیر حضوری ثبت سفارش کنید تا با قیمت مناسب و ارزان و در اسرع وقت به کالای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

این شیلنگ ها در سراسر کشور در نمایندگی های فروش خود در دسترس می باشد که اگر پس از خرید از آن راضی نبودید و مشکلی در استفاده از آن به وجود آمد به نمایندگی آن پس داده و پول خود را کاملت دریافت کنید.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

خرید شیلنگ خرطومی ۲ اینچ انتقال آب

شیلنگ های خرطومی امروزه دارای کاربردهای مختلفی در حوزه های گوناگون می باشند، این شیلنگ ها دارای سایز بندی های مختلفی می باشند به طور مثال می توانیم به شیلنگ خرط

دیدگاهتان را بنویسید