صبرا
خانه / شیلنگ کارواش / شیلنگ کارواش | تهیه تجهیزات واترجت با قابلیت تحمل فشار بسیار بالا

شیلنگ کارواش | تهیه تجهیزات واترجت با قابلیت تحمل فشار بسیار بالا

شیلنگ کارواش در کارخانه های تولید کننده انواع شیلنگ تولید و روانه بازار می شود. شیلنگ کارواش را می توانید از نمایندگی لوازم کارواش که در سطح شهرها فعال هستند خریداری کنید. همچنین برای خرید می توان فروشگاه هایی که در فضای مجازی انواع وسایل کارواش را برای فروش عرضه می کنند مراجعه و ضمن بررسی قیمت وسایل کارواش از جمله شیلنگ، نسبت به خرید آن اقدام کنید. لانس کارواش وسیله ای که بروی شیلنگ های جهت خروجی و نحوه پاشش آب بنابر بر نوع کاربرد اندازه های مختلف استفاده می گردد. این وسایل به صورت دسته بلند و کوتاه در بازار وجود دارد. دسته بلند جهت ماشین های سنگی و دسته های کوتاه آن برای ماشین های سبک کاربرد دارد.

شیلنگ کارواش | تهیه تجهیزات واترجت با قابلیت تحمل فشار بسیار بالا

تولید شیلنگ ۱۰ متری دولا سیم مخصوص کارواش صنعتی

تولید شیلنگ 10 متری دولا سیم مخصوص کارواش صنعتی

 

شیلنگ ها در ۵ دسته کلی تقسیم بندی می شوند: شیلنگ های آبی، بادی، گازی، بنزینی و روغنی.

تولید انوع شیلنگ ها با اندازه ها و کاربردهای متفاوت توسط تولید کنندگان معتبری از سراسر کشور تولید می شود. شیلنگ کارواش از جمله شیلنگ های آبی محسوب می شود.

شیلنگ کارواش ۱۰ متری دولاسیم دارای یک لایه سیم در داخل شیلنگ است. این شیلنگ در برابر ضربه مقاوم بوده و دارای دو عدد سری پیچی می باشد که برای اتصال به سر شیلنگ آب طراحی شده است.

طول این شینگ ۱۰ متری بوده و دارای دو لایه سیم که تا فشار ۳۰۰ بار را تحمل می کند و برای استفاده در کارواش های صنعتی طراحی و تولید شده و مناسب کارواش های خانگی نیست.

 

قیمت شیلنگ مخصوص بخار برای کارواش

 

قیمت شیلنگ مخصوص بخار برای کارواششیلنگ های مورد استفاده در کارواش از مواد بسیار مقاومی ساخته می شوند زیرا نمی توان از هر نوع شیلنگی برای انتقال بخار به دلیل دمای بسیار بالای آب استفاده کرد.
شیلنگ های مخصوص بخار در سایزهای مختلفی تولید می شود.

یرای انتقال مایعاتی مانند بخار از شیلنگ های صنعتی مخصوص بخار استفاده می شود.
قیمت شیلنگ بخار که توسط شرکت های تولید کننده با بهترین کیفیت و بالاترین استاندارد ساخته می شوند، متفاوت است.

برای آگاهی از قیمت انواع شیلنگ های مخصوص بخار که در بازار با برندهای متفاوتی موجود است می توانید به وب سایت های فروش اینترنتی این محصول مراجعه کرده و با مقایسه قیمت برندهای ایرانی و خارجی، محصول مورد نیاز خود را با قیمت تولیدی کارخانه سفارش دهید.

فروش شیلنگ فشار قوی واترجت صنعتی

فروش شیلنگ فشار قوی واترجت صنعتی

شیلنگ فشار قوی آب در طول های متفاوتی بسته به کاربری آن ها تولید می شوند. طول این شیلنگ ها معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ متر متفاوت است.

در هنگام خرید و فروش شیلنگ واتر جت صنعتی باید چند نکته را مدنظر قرار دارد.
نکته اولی که باید به آن توجه داشت، طول شیلنگ است، طول شیلنگ فشار قوی با قدرت مکش واترجت صنعتی رابطه عکس دارد. هرچه طول شیلنگ بیشتر باشد، کارایی و قدرت مکش واترجت کمتر می شود. همچنین در هنگام فروش باید علاوه بر طول، به قطر شیلنگ هم دقت کرد که متناسب با مکش واترجت صنعتی مورد استفاده در کارواش انتخاب شود.

تولیدکنندگان شیلنگ های فشار قوی واترجت صنعتی، محصولات خود را به صورت مستقیم توسط عاملین فروش خود در سطح شهرها و یا به طور غیرمستقیم از طریق فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده این محصول به فروش می رسانند.

 

مرکز خرید انواع شیلنگ صنعتی در بازار

مرکز خرید انواع شیلنگ صنعتی در بازار

 

برای خرید انواع شیلنگ های صنعتی می توان در درجه اول به نمایندگان فروش آن شیلنگ و سپس به مراکز ابزارفروش مراجعه نمود. در خرید آن باید به نمره، سایز، ضخامت، جنس و کاربرد دقتی نمود. هر کدام از شیلنگ های صنعتی برای کاربری خاص ساخته شده و به کارگیری در فعالیت های غیرمرتبط سبب عدم کارایی لازم می گردد.

شیلنگ کارواش بوش از جمله وسایل کاربردی در کارواش ها برای تنظیم آب ورودی و خروجی بنابر نوع ماشین می باشد. برای ماشین های سنگین از شیلنگ های بزرگ برای افزایش خروج و ورودی و برای ماشین های سنگ از شیلنگ های متوسط بهره برده می شود.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

شیلنگ فشار قوی کارواش مدل ۱۱۰۲| فروش شیلنگ مجهز به اتصالات فلزی مقاوم و با کیفیت

شیلنگ فشار قوی کارواش مدل 1102 در فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات و تجهیزات کارواش عرضه می شود. فروش شیلنگ مجهز به اتصالات فلزی مقاوم و با کیفیت در فروشگاه

دیدگاهتان را بنویسید