صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فشار قوی کارواش مدل ۱۱۰۲| فروش شیلنگ مجهز به اتصالات فلزی مقاوم و با کیفیت

شیلنگ فشار قوی کارواش مدل ۱۱۰۲| فروش شیلنگ مجهز به اتصالات فلزی مقاوم و با کیفیت

شیلنگ فشار قوی کارواش مدل ۱۱۰۲ در فروشگاه های عرضه کننده انواع محصولات و تجهیزات کارواش عرضه می شود. فروش شیلنگ مجهز به اتصالات فلزی مقاوم و با کیفیت در فروشگاه های اینترنتی و سایت های فروش فرصت مناسبی است تا بتوان این محصول را در اسرع وقت و با حداقل هزینه ها خریداری کرد. شلنگ فشار بالا یکی از مهم ترین تجهیزات در کارواش است که کیفیت این شیلنگ در کاربرد آن بسیار مهم و قابل توجه است هر چقدر این شیلنگ ها مقاوم و انعطاف پذیر باشند کیفیت آن ها نیز بهتر و بالاتر خواهد بود.

 

شیلنگ فشار قوی کارواش مدل 1102| فروش شیلنگ مجهز به اتصالات فلزی مقاوم و با کیفیت

فروش شیلنگ فشار قوی کارواش آروا مدل ۱۱۰۲

 

فروش شیلنگ فشار قوی کارواش آروا مدل 1102

 

فروش شیلنگ فشار قوی کارواش آروا مدل ۱۱۰۲ برای انجام کار در کارواش ها صورت می گیرد. این شیلنگ یکی از مقاوم ترین و باکیفیت ترین شیلنگ هایی است که می تواند فشار بالای آب را تحمل کند. شیلنگ کارواش خانگی با شیلنگ های مورد استفاده در کارواش های صنعتی متفاوت است.

بخش اصلی کار در کارواش با آب و فشار بالای آن است برای اینکه بتوان آب را با فشار بالایی استفاده کرد به شیلنگ هایی نیاز است که تحمل بالایی در برابر فشار آب داشته باشد.

ویژگی اصلی شیلنگ های مورد استفاده در کارواش ها:

  • تحمل دما بالا
  • تحمل فشار بالا
  • مقاوم در برابر ضربه

است.

این شیلنگ ها در انواع مختلفی تولید می شوند که ساختار و کیفیت آن ها با هم متفاوت است.

فروش شیلنگ های فشار قوی در مراکز عرضه کننده انواع شیلنگ های صنعتی انجام می شود. امروزه انواع مختلف این شیلنگ ها در فروشگاه های اینترنتی نیز عرضه می شوند.

 

قیمت شلنگ فشار قوی کرشر مدل XH10Q طول ۱۰ متر

 

لیست قیمت شلنگ فشار قوی کرشر مدل XH10Q طول 10 متر

 

لیست قیمت شلنگ فشار قوی کرشر مدل XH10Q طول ۱۰متر در نمایندگی های فروش و سایت های فروش شیلنگ های صنعتی موجود است و مشتریان و خریداران در اسرع وقت می توانند قیمت تمامی مدل های این شیلنگ ها را به دست آورند.

قیمت شیلنگ کارواش صنعتی بر حسب هزینه های صرف شده برای تولید آن تعیین می شود و قطعا مدل های مختلف این شیلنگ قیمت های متفاوتی دارد.

محصولات و تجهیزاتی که در کارواش ها استفاده می شود مانند نازل کارواش، سر شیلنگ آب، ایزی جت اصل و محصولات دیگر در نمایندگی های فروش تجهیزات صنعتی با قمیت های فروش به صرفه تری عرضه می شوند.
شیلنگ فشار بالای کارواش یکی از پرفروش ترین و مهم ترین تجهیزات عرضه شده در فروشگاه های عرضه کننده است که در انواع مدل ها با اندازه های متری متفاوتی عرضه می شوند.

 

تولید تجهیزات کارواش فشار قوی در ایران

تولید تجهیزات کارواش فشار قوی در ایران

تولید تجهیزات کارواش فشار قوی در ایران، توسط کارخانه ها و کارگاه های تولیدی محصولات صنعتی انجام می شود. کارواش های خانگی و صنعتی به مجموعه ای از تجیهزات نیاز دارند تا کار شست و شو را به خوبی و درستی انجام دهند.

در تولید محصولات فشارقوی مانند شیلنگ های صنعتی که در کارواش ها استفاده می شود به عوامل زیادی از جمله مقاومتی که این محصولات در برابر فشار باید داشته باشند توجه می شود تا بتوان از آن ها برای مدت زیادی استفاده کرد. تجهیزات تولیدی کارواش ها از طریق نمایندگی های فروش و فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور عرضه می شوند.

 

پخش کارواش ۱۶۰ بار دینامی رونیکس مدل RP-1160

 

پخش کارواش 160 بار دینامی رونیکس مدل RP-1160

 

کارواش ۱۶۰ بار دینامی با قابلیت فشار بالا را میتوانید از مراکز پخش آن تهیه کنید. انواع مدل های این نوع کارواش را با توجه به درخواست و استفاده ی افراد نیز میتوان از مراکز آن تهیه کرد. مدل سفارشی و پیشنهادی به افراد، rp-1160 میباشد.

کارواش ۱۶۰ رونیکس دارای فشار قوی است که علاوه بر این مورد، کم مصرف نیز میباشد. طراحی منحصر به فرد این دستگاه، موجب شده از پر فروش ترین انواع کارواش باشد. پخش این نوع محصول علاوه بر سود مالی و ارزش بالا، از طرفی دیگر به سود خریدار نیز میباشد، چراکه محصول اصیل و بسیار کاربردی برای آن ها عرضه میشود.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

شیلنگ فشار قوی پکیج| تهیه شیلنگ با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب

شیلنگ فشار قوی پکیج در دو طرف خود دارای مهره های استیل می باشد و در پکیج های شوفاژ دیواری و همچنین فن کوپل های زمینی به کار می روند. همچنین این محصولات در آبگرم

دیدگاهتان را بنویسید