صبرا
خانه / شیلنگ فشار قوی / شیلنگ فنردار فشار قوی | تهیه برترین شیلنگ های صنعتی با قیمت مناسب

شیلنگ فنردار فشار قوی | تهیه برترین شیلنگ های صنعتی با قیمت مناسب

 شیلنگ یک لوله منعطف به همراه دو خروجی است که جنس تشکیل دهنده آن می تواند پلاستیکی یا پی وی سی باشد شیلنگ فنردار فشار قوی که درون آن یک فنر گالوانیزه قرار داده شده و فشار قوی است.و نیز برای انتقال مواد تحت فشار و دارای دمای بالا به منظور استفاده در کارگاه ها و صنایع و استفاده عمومی می باشد.شیلنگ های تحت فشار معمولا به منظور تحمل فشار کاری بالا تر نسبت به شلنگ های معمولی دارای لایه فنر می باشند برای انتقال انواع مایعات استفاده می شود. این شیلنگ ها در نمایندگی ها و فروشگاه های شیلنگ عرضه می شود.

 

شیلنگ فنردار فشار قوی | تهیه برترین شیلنگ های صنعتی با قیمت مناسب

سفارش شیلنگ لاستیکی فشار قوی فنردار ( S.B.R ) پادبا

سفارش شیلنگ لاستیکی فشار قوی فنردار ( S.B.R ) پادبا

سفارش انواع شیلنگ ها لاستیکی فشار قوی فنردار S. B. R پادبا را می توان در شرکت های تولید کننده این محصول تهیه کرد که با دادن سفارش ساخت شیلنگ و مشخصات آن شرکت تولیدی همان نوع سفارس داده شده را در همان اندازه تولید و به دست سفارس دهنده می رساند. از طریق بازار در نمایندگی های فروش و دفاتر فروش شرکت های تولیدی صورت پذیر کرد فروشگاههای تجهیزات شیلنگ نیز این محصول را در انواع مختلف عرضه می کند. هم چنین امروزه با آمدن فضای مجازی و انواع سایت ها و مغازه های اینترنتی با دادن اطلاعات مناسب محصول مورد نظر را سفارش داد و تحویل گرفت. یکی از سفارش دهندگان این محصول دیگر صنایع هستند یا یکی دیگر از سفارش دهندگان از تجار دیگر کشورهای خارجی هستند که محصول سفارش داده را وارد کشور خود می کنند و شرکت های پخش کننده نیز این محصول را سفارش می دهند و در کل کشور پخش می کنند.

 

توزیع کننده انواع شیلنگ لاستیکی، ترموپلاستیکی، شیلنگ آبنما فنردار

توزیع کننده انواع شیلنگ لاستیکی، ترموپلاستیکی، شیلنگ آبنما فنردارتوزیع کننده انواع شیلنگ لاستیکی٬ ترموپلاستیکی٬ شیلنگ آبنما فنردار کارخانجات پرس شیلنگ فشار قوی هستند که یکی از بزرگ ترین مرکز های صنعتی در کشور هستند که در محصولات پرس شیلنگ با پیشرفته ترین دستگاهها و تجهیزات محصولات خود را وارد بازار می کنند. و این محصولات بعد از تولید در انواع مختلف و کاربردهای اختصاصی و فراوان وارد بازار می شوند این محصول از طریق نمایندگیها در سراسر استانها محصول را در شهر های مختلف عرضه می کنند و کارخانجات بزرگ و معتبر این محصولات را علاوه بر توزیع در داخل کشور به دیگر کشور های همسایه نیز عرضه می کنند. شیکنگ های فشار قوی در دیگر صنایع مختلف کاربرد دارند که این صنایع خریداران عمده شیلنگ ها هستند که در کارخانه جات مواد غذایی٬ مایعات اسیدی٬ شیمیایی٬ روغن ها٬ و گریس ها٬ و انواع مایعات صنعتی مانند نفت و گاز و غیره برای انتقال این مواد از این شیلنگ ها استفاده می شود.

 

واردات شیلنگ سیمی شیلنگ فشار قوی ۳/۸ دولا

 

واردات شیلنگ سیمی شیلنگ فشار قوی 3/8 دولاواردات شیلنگ سیمی شیلنگ فشار قوی ۳/۸ دولا از دیگر کشورها وارد بازار های داخلی می شود. واردات شیلنگ سیمی و شیلنگ فشار قوی بسیاری در کشور ما صورت پذیر است زیرا به علت مواد و محصولات بهتر کشور های همسایه این کار صورت می گیرد و مورد پسند بیشتر افراد قرار دارد و فروش بهتری نیز دارد. بعد از واردات این محصول توسط تجار و بازرگانان در نمایندگی های فروش نیز به دست مصرف کننده می رسد شرکت های پخش کننده نیز محصول وارد شده را در کل استانها به صورت عمده توزیع می کنند. قیمت های شیلنگ های وارداتی خارجی نیز نسبت به شیلنگ های ایرانی قیمت های بالاتری دارند و هنگام خرید شیلنگ باید شیلنگ های با کیفیت و درجه یک با برندهای معتبر را خرید نمود.

همچنین از انواع شیلنگ ها می توان شیلنگ فشار قوی صنعتی و شیلنگ نخدار و شیلنگ صنعتی سیمی و شیلنگ های شفاف فنردار را نام برد. در کارواش شیلنگ های متفاوتی و با مدل های گوناگونی قرار دارد که شیلنگ فشار قوی کارواش مدل ۱۱۰۲ می باشد که در بازار از نوع وارداتی خارجی و ایرانی به فروش می رسد.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

شیلنگ فشار قوی پکیج| تهیه شیلنگ با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب

شیلنگ فشار قوی پکیج در دو طرف خود دارای مهره های استیل می باشد و در پکیج های شوفاژ دیواری و همچنین فن کوپل های زمینی به کار می روند. همچنین این محصولات در آبگرم

دیدگاهتان را بنویسید