صبرا
خانه / شیلنگ خرطومی / فروش شیلنگ خرطومی فلکسیبل استیل روکش دار

فروش شیلنگ خرطومی فلکسیبل استیل روکش دار

شیلنگ خرطومی فلکسیبل:

شیلنگ خرطومی فلکسیبل، به خاطر کاربرد های فراوانی که در همه زمینه ها به خصوص در واحدهای صنعتی دارد و هم چنین به دلیل خواص زیادش از جمله؛

انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر فشار و دماهای بالا، فروش گسترده ای دارد. شیلنگ فلکسیبل استیل، برای مکان هایی که نصب لوله در آنجا سخت است، نصب می شود.

 

فروش شیلنگ خرطومی فلکسیبل استیل روکش دار

انواع شیلنگ خرطومی حصیری انعطاف پذیر

انواع شیلنگ خرطومی حصیری انعطاف پذیر امروز در ساختمان های مسکونی از شیلنگ های خرطومی حصیری استفاده می شود و کاربرد های گوناگونی دارد و دارای انواع متفاوتی است:

شیلنگ دستشویی و زیر روشویی، حصیری پکیجی، شیلنگ توالت، شیلنگ آبسردکن و آبگرمکن. این شیلنگ ها انعطاف زیادی دارند و از دو لایه آکاردئونی و روکش حصیری ساخته شده است.

عامل انعطاف این شیلنگ ها، لایه آکاردئونی است و لایه حصیری سبب محافظت در برابر ضربه می شود. شیلنگ های خرطومی‌حصیری فشارهای زیادی را تحمل می کنند، در برابر رطوبت مقاوم هستند.

این شیلنگ ها در هنگام آتش سوزی مقاوم هستند، برای انتقال انواع سیالات صنعتی کاربرد دارد، به راحتی نصب می شود و بسیار اقتصادی است، در برابر سایش استحکام دارد و از فولاد ضد زنگ تشکیل شده است.

این شیلنگ ها دارای دولایه درونی و بیرونی هستند که جنس لایه درونی پلاستیکی مرغوب و لایه بیرونی آلومینیوم، استیل است. این شیلنگ ها در همه خانه ها قابل مشاهده است و انواع تاسیسات ساختمانی را به لوله کشی آب متصل می کند.

این شیلنگ ها در مکان هایی که به سختی امکان بردن لوله است استفاده می شود و انعطاف بی نظیری دارند به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال این نوع شیلنگ ها هستند.

قیمت شیلنگ خرطومی فلکسیبل دولایه

 

قیمت شیلنگ خرطومی فلکسیبل دولایه شیلنگ خرطومی دولایه بسیار پرکاربرد است زیرا در بسیاری از سیستم های گرمایشی استفاده می شود و بسیار ایمن است و به صورت تخصصی ساخته شده است .

قیمت این نوع شیلنگ ها با توجه به نوع و کیفیت آن ها متفاوت است. شرکت های زیادی وجود دارند که این نوع شیلنگ را در مدل های مختلف و با قیمت ارزان تری تولید می کنند.

بسیاری از افراد قیمت، دلیل انتخاب و خرید شیلنگ است به همین دلیل بسیاری از شیلنگ ها در عین داشتن کیفیت، قیمت مناسبی دارند.

خرید های اینترنتی، نیز به دلیل اینکه واسطه ای در میان نیست بسیار مقرون به صرفه است و افرادی که به دنبال خرید عمده هستند می توانند از نمایندگی های معتبر محصولات قیمت ارزان تهیه کنند.

این محصولات به دلیل افزایش تولید، علاوه بر مصارف داخلی به کشورهای خارجی نیز صادر می شوند و نیاز هم افراد به این شیلنگ ها را برطرف می کنند.

جهت خرید و فروش انواع شیلنگ صنعتی و کشاورزی می توانید با ما ارتباط بگیرید:
شرکت شیلنگ صبرا
راه های ارتباط با ما:
mobile icon شماره تماس: 09191223482 (آقای معدن دار)
eitaa icon کانال ایتا شرکت: SabraHose@
telegram icon کانال تلگرام شرکت: SabraHose@

مطلب پیشنهادی

قیمت شیلنگ خرطومی فنردار آبنما

شیلنگ خرطومی فنردار یکی از جدید ترین نوع شیلنگ در این سال های اخیر می باشد که با کیفیت بالاتر از شیلنگ های ساده تولید شده است.شیلنگ فنردار آبنما از مواد pvc تشک

دیدگاهتان را بنویسید